czwartek, 1 stycznia 2015

Eighteen



"To co minęło powraca.
Wchodzi jak czuła igła w serce.
   Wystarczy szczegół, dźwięk, zapach
    obraz, chwila. Dostrzegasz coś kątem oka 
     i minione powraca z niespodziewaną siłą"







   To jest chyba jakiś popierdolony żart prawda? Powiedzcie, że tak. Oni nie mogę mnie tak po prostu niezauważalnie wynieść z tego klubu. To jest jakaś parodia dosłownie. Ja pierdole kurwa mać! POMOCY LUDZIE! Scott! Tak! 
- BUTLER!!! Proszę Cię pomóż mi! Mówię do Ciebie! Nie ignoruj mnie!- Czy ten frajer właśnie mi pokazał faketa?! Co za pierdolony gnojek niech ja go tylko dorwę, a wyjebie mu w tą jego przemądrzałą główkę! 
- Zamknij się suko bo dostaniesz taki wpierdol w domu, że się nie pozbierasz. - jaki on dowcipny ja nie mogę. 
- Oh proszę Cię weź mnie nie strasz popaprańcu!
- Od kiedy ty taka wyszczekana się stałaś? Hm? Ostatnio jak Cię widzieliśmy to płakałaś i błagałaś nas o litość.- O czym on pierdoli ja się pytam?! Oni mnie chyba z kimś pomylili. Jakie widzieliśmy? O co tu do licha chodzi?! A jeśli oni mają coś do czynienia z czasów zanim straciłam pamięć? Nie to nie możliwe. Prawda?  Jestem całkiem zdezorientowana. 
- Ej! Zostawcie ją, słyszycie! Lola! - Dziękuję Ci Boże za Nicka. Zatrzymali się i odwrócili do biegnącego chłopaka w moją stronę.
- Lola? Naprawdę? Ja pierdole Ciebie chyba naprawdę koleś popierdoliło. 



10 KOMENTARZY=NEXT ROZDZIAŁ


Przepraszam za tak długą przerwę. Naprawdę was przepraszam, mam nadzieję że ktoś ty jeszcze jest. Rozdział krótki ponieważ jest to zachęta. Następne rozdziały będą już znacznie dłuższe. Kocham Was. 

7 komentarzy:

  1. Jak on mógł ją wynieść z tego pieprzonego klubu
    Zostaw ją!!
    Tak wgl to chce żeby ona była z Louisem
    Nie mam zielonego pojęcia dlaczego XD
    hahahah mniejsza
    Mam nadzieję że znajdziesz czytelników bo ja już chcę następny XD
    hahahah

    Pozdrawiam i Życzę weny <3

    @Paczek_NIall ♥

    Ps. Zostałaś nominowana do Liebster Award
    http://mission-to-perform-fanfiction.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaa O Mój Boże to jest genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosz *_*
    Idealne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce next!!
    To jest zaj*biste!!

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!!
    Ja chce żeby była z Justinem*_*
    Nwm czemu xDD Tak po prostu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu. Jezu. Jezu... To jest C. U. D. O!!

    OdpowiedzUsuń