sobota, 12 października 2013

BOHATERZY

Cher Malik-18 lat
"Upadłam, lecz powstałam na nowo by zniszczyć tych przez których taka się stałam."

Zayn Malik- 20 lat 
"Życie jest okrutne, ale kto powiedział, że będzie łatwo"

Justin Bieber- 20 lat
"Ludzie często pytają mnie co się z nią stało, a ja z satysfakcją i uśmiechem odchodzę, bo nie żałuję."

Louis Tomlinson- 21 lat
"Była taka niewinna i bezbronna, ale w głębi wiem, że jej się podobało."

Nick Parker- 19 lat
"Spotkałem w swym życiu wiele kobiet, każda była taka sama, lecz nie ona."

Demi Lovato- 20 lat
"Trzy rzeczy nas łączą, narkotyki, powód prze który zaczęłyśmy brać i chęć zemsty"



Ashley Frank- 19 lat 
"To ty decydujesz jak dalej potoczy się twój los, lecz musisz wiedzieć jak to rozegrać"


Molly Claus- 20 lat
"Masz dwa wyjścia, podać się użalając się nad sobą lub walczyć i pokazać kto będzie się śmiał 
ostatni"


Scott Butler- 19 lat 
"Każdy z nas w pewien sposób jest chory psychicznie tylko niektórzy potrafią to dobrze ukryć"


Luke Young- 20 lat 
"Wydawała się taka niewinna lecz nawet nie wiedziałem jak bardzo się pomyliłem"










3 komentarze: