poniedziałek, 14 października 2013

PROLOG



                            Jeśli czytasz ten list to znaczy, że mnie już nie ma. Jestem teraz z ludźmi których kocham.Przegrałam, ale w innym sensie też wygrała. Dopięłam swego, może nie w taki sposób jak bym chciała, ale jednak. Moje życie na ziemi było czystym koszmarem, odkąd moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Zostałam sama z tyranem, który dopuścił się rzeczy najokrutniejszych. Zastanawiam się czy są jakieś rzeczy lub sytuację które w moim życiu nie miału miejsca. Chyba nie. W wieku 15 lat mój koszmar nabiera kolorów. Z dziewczyny cieszącej się życiem stałam m się wrakiem człowieka który boi się ludzi. Po trzech latach dopiero zdecydowałam się na zemstę. Powróciłam zupełnie odmieniona, nie poznali mnie, ale za to ja pamiętałam ich doskonale. I wiesz co? Wcale nie żałowali, śmiali się z tego, tylko nie mieli pojęcia z kim rozmawiają. Robiłam rzeczy których nigdy bym się nie dopuściła i też nie żałuje. To był mój czas który wykorzystałam jak tylko mogłam. Pewnie zastanawiasz się to dlaczego odeszłam.? Odpowiedź jest prosta. Byłam silniejsza fizycznie, ale moja psychika dalej była zbyt słaba. Przepraszam jeśli Cię zawiodłam,a le tak chciałam i teraz jestem w pełni szczęśliwa. Zawsze będę z Tobą, będę Ci pomagać. Kocham Cię
                                                                                           Twoja Cher <3
                                                                                                             xx

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa co będzie dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, strasznie mnie zaciekawiłaś tym opowiadaniem ♥ Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde czekam z niecierpliwością na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się już doczekać pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, super się zaczyna ♥/Dracy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow zdecydowanie jestem na tak! I czekam na next! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na rozwój sytuacji ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na 1 rozdział/Sophi ;)

    OdpowiedzUsuń